fbpx

Regulamin

POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Właścicielem niniejszego Sklepu Internetowego trichoday.pl oraz przyjmującym zamówienie jest: Instytut Trychologii sp. z o.o. sp. k. z siedzibą przy ul. Kolejowej 45A/U19, 01-210 Warszawa, NIP: 5272930738, REGON:386452504 , KRS: 0000848796, zarejestrowaną przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego. Kontakt do Sklepu: www.trichoday.pl, e-mail: biuro@trichopartner.pl, tel: 573 569 777
  2. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu Internetowego www.trichoday.pl składania zamówień na produkty dostępne w Sklepie Internetowym www.trichoday.pl, dostarczania zamówionych produktów do Klienta, płatności za zakupione produkty, anulowania, zamówienia i odstąpienia od umowy oraz zasady składania i rozpatrywania reklamacji.
  3. Do przeglądania asortymentu Sklepu Internetowego www.trichoday.pl oraz składania zamówień na produkty niezbędny jest: Komputer z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową typu Internet Explorer, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail).
  4. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu w całości, bądź którejś z części w dowolnym czasie bez wcześniejszego uprzedzenia. Klient nie jest związany tymi postanowieniami Regulaminu, które uległy zmianie po złożeniu zamówienia. Kupując w naszym sklepie akceptujesz regulamin. Akceptacja regulaminu oznacza zgodę na otrzymywanie materiałów reklamowych wysyłanych w celu poinformowania o aktualnych promocjach, nowych produktach etc.
  5. Użytkownikami sklepu mogą być osoby, które ukończyły 18 lat i posiadają pełną zdolność do czynności prawnych.
  6. Sklep prowadzi sprzedaż produktów cyfrowych. Sklep czynny jest przez całą dobę, 365 dni w roku. W związku z tym również przez całą dobę można składać zamówienia.

 

CENY

  1. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich. Przy pełnym opisie towaru podana jest cena brutto, zawierająca obowiązującą stawkę podatku VAT (23%). Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia i zachowuje ważność w chwili uiszczania płatności.
  2. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach Sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.
  3. W przypadku towarów znajdujących się w promocji bądź towarów oznaczonych jako “promocja” o kolejności realizacji zamówień decyduje kolejność wpłynięcia potwierdzonych zamówień na te towary w elektronicznym systemie sprzedaży. Liczba towarów w cenach promocyjnych czy w cenach wyprzedaży jest ograniczona. Ceny promocyjne obowiązują przez ściśle określony odcinek czasu. Klient nie może żądać zwrotu różnicy pomiędzy ceną promocyjną a standardową, jeśli złożył zamówienie po okresie, w którym obowiązywała promocja.
  4. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w tym płatności kartami jest mElements SA
  5. Czas realizacji zamówienia w przypadku płatności kartą wynosi jeden dzień roboczy.
  6. Dostępne formy płatności:
  7. a) Przelewy online
  8. b) Blik
  9. c) Google Pay
  10. d) Karty płatnicze:

o         Visa

o         Visa Electron

o         Mastercard

o         MasterCard Electronic

  • Maestro

ZAMÓWIENIA

 

  1. Zamówienia towarów składa się poprzez prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia umieszczonego na stronie. Potwierdzeniem zamówienia jest wiadomość e-mail przesłana na adres podany w zamówieniu.
  2. Zamówienia mogą składać osoby zarejestrowane, posiadające konto w sklepie lub osoby, które podadzą wszelkie dane potrzebne do zrealizowania transakcji.
  3. Każde złożone przez Klienta zamówienie potwierdzamy e-mailem z informacją o jego przyjęciu.
  4. Sklep zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia weryfikacji zamówienia. W przypadku braku możliwości kontaktu i weryfikacji zamówienia, Sklep zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia.
  5. Sklep realizuje zamówienia w ciągu 48 godzin od momentu złożenia zamówienia lub wpłaty należności przez klienta. W przypadku trudności z realizacją, Klient zostanie o tym niezwłocznie poinformowany. Jako realizacja rozumie się wysyłkę towaru do klienta.
  6. Koszty dostawy towaru na terenie Polski są podane każdorazowo w podsumowaniu zamówienia. Wysyłki realizowane są za pomocą firmy kurierskiej.
  7. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.

 

ZWROTY I REKLAMACJE

  1. Klient może zgłosić reklamacje do Sprzedawcy, w szczególności w przypadku, gdy: zakupiony e-bilet okaże się uszkodzony; w ciągu 24 godzin od dokonania potwierdzonej płatności elektronicznej za e-bilet nie zostanie mu udostępniona możliwość jego pobrania.
  2. Sprzedawca przyjmuje zgłoszenia i reklamacje oraz udziela informacji w zakresie produktu w formie ustnej, pisemnej bądź za pośrednictwem poczty i formularzy elektronicznych.
  3. Przy składaniu reklamacji bądź zapytania należy powoływać się na numer zamówienia lub podać dane umożliwiające identyfikację Klienta.
  4. Sklep rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania kompletu informacji. Udzielenie odpowiedzi może nastąpić w takiej samej formie, w jakiej zostało złożone zgłoszenie bądź reklamacja.
  5. Zwrotu płatności do dokonywanych kartą dokonujemy na ten sam rachunek z którego była transakcja pierwotna w terminie jednego dnia roboczego.
  6. Zgłoszenie reklamacji przyjmowane jest drogą mailową: biuro@trichopartner.pl.
  7. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji/zwrotu pieniądze zostaną zwrócone przelewem na numer konta bankowego podany w formularzu zwrotu w ciągu 14 dni roboczych.
  8. Płatności za zakupiony towar dokonywane są za pomocą platform PayNow (mElements SA).
  9. Klient dokonujący wpłaty akceptuje regulamin operatora płatności PayNow (mElements SA)

 

PŁATNOŚCI

           

  1. Zapłata następuje po złożeniu zamówienia. Realizacja zamówienia nastąpi po wpłynięciu wpłaconej kwoty na konto Sklepu.
  2. Płatność kartą – Sklep akceptuje karty Visa oraz karty MasterCard. Należność wynikająca z transakcji jest pobierana z karty w chwili realizacji zamówienia po akceptacji dokonanej przez Sklep. Informacja o przyjęciu zamówienia zostanie Klientowi przesłana e-mailem.
  3. Rozliczenia transakcji kartą płatniczą i e-przelewem przeprowadzane są za pomocą i na stronach firm pośredniczących w internetowych transakcjach płatniczych, czyli PayNow (mElements SA).
  4. Rozliczenia na stronie transakcji kartą płatniczą i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem PayNow (mElements).

ZWROTY PŁATNOŚCI

  1. Konsument ma prawo do rezygnacji z zamówienia do momentu pobrania pliku cyfrowego ze Sklepu Internetowego. Sklep zwróci Klientowi uiszczoną przez Klienta należność.
  2. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umowy o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sklep o utracie prawa odstąpienia od umowy (zgodnie z art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta – tekst jednolity z dnia 24 czerwca 2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 827).

POUFNOŚĆ

  1. Wszelkie dane osobowe gromadzone są na zasadzie pełnej dobrowolności i są przeznaczone tylko i wyłącznie dla firmy Instytut Trychologii sp. z o.o. sp. k.. Ograniczone są do niezbędnego minimum i służą jedynie do identyfikacji kupujących i poprawnego przebiegu procesu realizacji zamówień. Każdy Klient ma prawo wglądu do swoich danych, ich poprawienia oraz do uprawnień wynikających z Ustawy o ochronie danych osobowych.
  2. Dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. Nr 101 z 2002 r., poz. 926 z późn. zm.) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich.
  3. W przypadku wyrażenia przez Klienta dodatkowej zgody dane osobowe będą przetwarzane przez Sklep w celu informowania Klienta o nowych towarach, promocjach i usługach dostępnych w Sklepie.
  4. Klienci Sklepu mają prawo wglądu do swoich danych osobowych, poprawiania ich oraz żądania usunięcia

 

Pytania

Wszyscy Klienci mogą liczyć na naszą pomoc i serwis. Wszelkie pytania, uwagi, propozycje, prosimy kierować na adres email otrzymany w mailu potwierdzającym zamówienie